ENGLISH STORIES: Descobreix l’experiència a l’estranger dels RVTubers!

Voleu saber com és un curs d’anglès a l’estranger? Què tal si us ho expliquen en primera persona joves que ja han fet el seu curs amb Rosa dels Vents?

La Carla, l’Àlex, la Victòria comparteixen amb tots vosaltres, càmera en mà des d’Anglaterra i Irlanda, com és viure aquesta experiència!

Àlex – Forres Sandle Mannor School – UK

L’Àlex va fer el seu curs a Anglaterra, en una residència a Fordinbridge. El que més destaca l’Àlex és com es va sorprendre a si mateix a l’hora de parlar en anglès.

Es pensava que li costaria… però quan es va trobar vivint el dia a dia d’un poble anglès va descobrir que en poc temps s’espavilava perfectament.

Carla – St John’s College –UK

La Carla abans de marxar estava feta un flam! Com seria aprendre anglès, conviure amb nous amics i experimentar una nova cultura? Fer la maleta ja era tota una aventura! Però entre les classes, les activitats, els esports, les excursions… no li va quedar ni un minut per fer res que no fos aprendre i divertir-se!

Victòria – Rockport School – IRLANDA

Cap a Irlanda hi falta gent! La Victòria va fer el seu curs a Irlanda i allà va conèixer amics per tota la vida! Impagables les imatges del seu comiat… El colofó d’11 dies d’emocions compartint classes, experiències, i mil i una activitats. Entre elles el shopping, la passió de la Victòria en el seu free time!

Què us han semblat? Teniu més dubtes o preguntes? Necessiteu assessorament personalitzat? Doncs no dubteu a assistir a les nostres properes Jornades Informatives!

Check Also

carnaval en familia

Carnaval en Família 2020

Tenim uns caps de setmana que us canviaran la cara! Gaudiu en família del Carnaval …