Viu l’aventura més remullada en un autèntic castell!

Us agrada l’aventura i els esports d’aigua? El programa Aquaventura és perfecte per a nens de 8 a 14 anys amb ganes de no parar de bellugar-se! Serem a la casa de colònies Castell de Fluvià (un autèntic castell perdut entre els turons!) amb piscina, granja, riu… Hi tindrem tot el que necessitem per passar-ho d’allò més bé!

Escalada, tir amb arc o visita als animals de la granja són tan sols algunes de les activitats que us esperen. Fins i tot farem una sortida al parc aquàtic Illa Fantasia! Nosaltres ja estem a punt per remullar-nos de dalt a baix… i vosaltres?

Si a més, voleu aprofitar l’estiu per aprendre anglès, teniu l’opció Aquadventure! Ens ho passarem tan bé submergint-nos en l’idioma amb jocs i activitats, que les classes se’ns passaran volant.

Aquest estiu viviu una autèntica aventura entre aigua i muntaya!

Més informació i reserves!

Check Also

A les colònies aprenen a volar

El nou espot per a les colònies 2020 ja roda i esperem que us agradi …