Ja pots fer la teva reserva!

Aquest estiu els teus fills tindran molt per explicar amb les colònies d’estiu i els cursos d’idiomes de Rosa dels Vents!

Disposem d’un munt de programes d’activitats lúdiques, esportives, nàutiques i temàtiques on l’aventura, la natura i la creativitat són els principals protagonistes! Sempre sota la direcció i supervisió dels monitors titulats de Rosa dels Vents, que han passat per una formació en matèria de seguretat en les activitats.

Colònies d'estiu

Les propostes de Rosa dels Vents per a les Colònies d’estiu s’adrecen a nens i nenes  de 6 a 16 anys amb l’objectiu que es puguin divertir i aprendre d’una manera diferent durant les vacances d’estiu. Es pot escollir entre:

[su_box box_color=”#fff7b5″ title_color=”#333333″ title=”Colònies d’estiu amb anglès“]Destinades a nens/es de 6 a 16 anys.  Els nens/es aprendran i reforçaran l’anglès a partir de classes i activitats preparades pels equips de monitors juntament amb un munt d’activitats a la natura com són: l’escalada, tirolina, ponts, etc.

RESERVA ARA[/su_box]

 

[su_box box_color=”#fff7b5″ title_color=”#333333″ title=”Colònies d’estiu sense anglès“]Destinades a nens/es de 6 a 16 anys. Combinen diferents activitats d’esports d’aventura com són: l’escalada, tir amb arc, tirolina, BTT, jump extrem, etc… A més, a tots els programes s’organitzaran jocs de nit, vetllades nocturnes, disco-light i una gran festa final.

RESERVA ARA[/su_box]

Cursos d'anglès a l'estranger

Tindran molt per explicar, i en anglès! Una manera diferent d’aprofitar les vacances d’estiu amb els nostres cursos d’anglès a l’estranger. Els cursos d’idiomes s’adrecen a nens i nenes de 10 a 17 anys amb estades d’11 a 21 dies que inclouen cursos d’anglès i programes esportius i culturals.

Do you speak English? Yes, amb Rosa dels Vents!

 

Reserva la teva plaça a Anglaterra Reserva la teva plaça a Irlanda Reserva la teva plaça a Malta

Check Also

Colònies a Casa durant el confinament del Coronavirus

Davant l’excepcionalitat de la situació actual, a Rosa dels Vents volem ajudar a les famílies a …